Velkommen inn.....

... til min blogg, som for det meste er om kort. Jeg er også veldig glad i å reise (spesielt Egypt) og å ta bilder, så det kan dukke opp noen scrappesider innimellom.
Blir veldig glad hvis du legger igjen spor etter deg...

mandag 26. februar 2018

Burdagskort og boks til min søster

Min søster hadde bursdag 23 februar. og da hører det med gave og kort.
Jeg har pyntet en hermetikkboks og toffifee eske med nydelige ark fra Pion design, rub-ons fra Staz, blonder, sløyfebånd, halvperler og blomster.
 Så går vi rundt....
 og rundt......
 og rundt....
Rub-ons fra Staz
 Her ser dere toppen på hermetikkboksen som er intakt (åpnet den i bunnen med boksåpner når jeg skulle ha innholdet)
 Blomsterarrangementet..
 Og der var vi helt rundt...
 Sånn ble toffifee eska.
Nydelige papirer, pyntet med dies, blonder, osteklut, tags, blonder halvperler, kalender og rub-ons tekster fra Staz.
 Lagde en tag til å skrive på.
Snug hug farget med distress ink, shabby shutter, og charms fra ebay.
Og sånn ser den ut.
Blir med på denne utfordringen
The paper shelter #327: Things that fly
Klem fra Kaia

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Knallflott boks og lekkert kort! Eg må ta meg sammen og legga mer inn på bloggen min! Lage jo kort heile tida, men er sløv med å ta bilder og legge de inn! Klem ;)